راه اندازی VOIP
نوشته شده توسط : ساحل

با توجه به حساسیت مدیریت تماس ها برای کسب و کارهای گوناگون پس از نصب و تاسیس voip در سازمان و یا شرکت مربوطه به مدت ۱ ماه پشتیبانی رایگان ارائه خواهد شد. وانگهی یکتا از کسان متخصص (در زمینهIT) سازمان با تعلیم دقیق به عنوان ادمین سیستم و رابط با گروه نت وب گزینش خواهد شد.تخصص ما ویپ است و برای سپریدن این مهم از متخصصین این پهنه دعوت کرده و با عظم راسخ سال ها در زمینه ویپ و شبکه پیشه کرده ایم. متخصصین ما جمعی از فارغ التحصیلان برتر دانشگاه هاس سراسری می باشند و از جوانان مومن و متخصص این حد و بوم سهم جسته ایم. کادر نت وب ، کادری حرفه ای و با تجربه در گویه برنامه نویسی، دشوار افزار و شبکه است.

خدمات امداد شبکه
نت وب جهت اجرای سیستمهای ویپ با پروا به اینکه صرفا در زمینه مشاوره، نصب و پیاده سازی ویپ تکاپو دارد و هیچ سودی از ساز و برگ کاربردی در پروژه نمی برد صادقانه و با آگاهی شما اقدام به خرید ساز و برگ می نماید. لذا با پروا به کیفیت ساز و برگ مناسبترین بها برای شما در عقیده گرفته خواهد شد. هزینه نصب و اجرای پروژه نیز نسبت به پروژه های IT زیاد پسندیده و محدود است.یکی از سیاستهای اصلی در نت وب، پشتیبانی همه جانبه جهت ایجاد رضایت مندی مشتری از خدمت خریداری شده است. ما بی وقفه کنار شما خواهیم ماند.

آموزش و پشتیبانی همه جانبه
با توجه به حساسیت مدیریت تماس ها برای کسب و کارهای گوناگون پس از نصب و راه اندازی ویپ در سازمان و یا کمپانی مربوطه به مدت ۱ ماه حمایت مجانی ارائه خواهد شد. همچنین گرد از افراد کارآزموده (در زمینهIT) سازمان با تعلیم ریزبین به عنوان ادمین سیستم و رابط با گروه نت وب برگزیدن خواهد شد.

سفارشی سازی ویپ

برقراری ارتباط VOIP با CRM
برقراری بستگی VOIP با برخی نرم ابزارها و مشکل افزارهای موجود در سازمان جهت راه اندازی داده سنتر (Data Center)
برنامه نویسی PHP و فراهم ساختن امکانات گوناگون جهت سهم برداری همه جانبه از VOIP بر بنیاد احتیاج سازمان
راه اندازی کال سنتر (Call Center) با فناوری ویپ
حذف خرج های تماس در شرکتهایی که دارای توضیع جغرافیایی هستند.
مشارکت و همکاری
تیم نت وب با تجربه چندین ساله در اجرای پروژه های ویپ و شبکه این امکان را دارد لغایت با کمپانی های همکار در زمینه IT مشارکت سازنده داشته باشد. و از پیشنهادات شما استقبال خواهد کرد.

راهکار شبکه و دشوار افزار

مشاوره، طراحی، پیاده سازی واجرای شبکه‌های کامپیوتری
نصب وراه‌اندازی ارتباطات شبکه بیسیم (Wireless Indoor & Outdoor )
ارائه سرورهای تخصصی وتجهیزات شبکه
طراحی واجرای اتاق سرور وData Center
مشاوره وپیاده‌سازی راهکارهای امنیت شبکه
قراردادهای پشتیبانی ونگهداری سخت انگیزه ها ومدیریت شبکه
ارائه راهکارهای بهینه‌سازی شبکه وارتباطات
راهکار امنیت اطلاعات

ارزیابی و تحلیل ریسکهای موجود
طراحی سیستم امن مدیریت تماسهای سازمان
طراحی و پیاده‌سازی سیاستها و روالهای امنیتی
آموزش کاربران درسطوح مدیریت سیستم وکاربری سیستم
خدمات گزیده تر مشتریان

در راستای ارائه خدمات بهینه باهدف برپایی وحفظ خوشنودی مشتریان راهکارهای برقراری وابستگی سر راست مشابه تلفن، ایمیل و فرم تماس با ما را جهت اخذ پیشنهادات، انتقادات و تعقیب امور مشتریان در نظر گرفته ایم و سربلندی می نماییم که ارج به مشتری سالهاست به عنوان یک ریشه-بن-بیخ در بین همگی اعضاء رعایت میگردد.

برتری های ویپ نسبت به سانترال
انعطاف پذیری در سپریدن پروژه های گوناگون و تنظیمات تحت وب
سازگاری بهتر با سیستم های کامپیوتری به دلیل انتقال صوت به چهره دیتا
عدم محدودیت در بکار گیری یک برند ویژه در اجزای سخت افزاری سیستم
جابه جایی و نقل محیط‌ زیاد ساده کاربران در سطح شرکت در روبرو روش های سنتی
مبتنی بر نرم انگیزه ها و قابل گسترش بر مبنای فعالیت کاری و گرفتن گزارش ها مختلف
موجب کاهش هزینه مکالمات بین شهری و بیرون از کشور خواهد شد به انگیزه استفاده از بستر شبکه و اینترنت
راهکارهای تلفنی بر بستر شبکه (VOIP)
VOIP (انتقال صوت بر پایه پروتکل اینترنت) که با اسم IP تلفنی نیز از آن یاد می شود، امکان استفاده از اینترنت و شبکه های کامپیوتری را برای مکالمات تلفنی فراهم می نماید. در روبرو به کارگیری خطوط تلفن سنتی ، VOIP از فن آوری دیجیتال کاربرد می نماید. ترقی شگفت انگیز تکنولوژی در تلفنهای مبتنی بر IP با حذف مرزهای سنتی، دنیای جدیدی از ارتباطات را برای مدیران هوشمند سازمانها به ارمغان آورده است. برای سازمانها و موسساتی حائز بیش از یک شعبه که دربایستن به بیش از یک درونی در بیرون از ستاد اصلی سازمان دارند، تکنولوژی VOIP قادر است بستگی بین ۱۰۰ها شعبه آنان را استوار کند که هر کدام از این شعبات نیز خویش برخوردار از یک سیستم مستقل تلفنی عادی یا بر بستر IP می باشند. با سیستمهای VOIP سایر فرقی بین پرسنل این شعبات با پرسنل دفتر مرکزی کمپانی از لحاظ تماس گیرندگان نیست چراکه همه پرسنل در یک شبکه تلفنی پاسخگوی تماس گیرندگان خواهند بود.

VOICE OVER IP یا VOIP چیست؟
با اشاعه روز افزون شبکه جهانی اینترنت اکثر تکنولوژی‌ها برای بقا و گسترش کوشش می‌کنند خویش را به این شبکه متصل کنند لغایت بدین روش هم هزینه های خود را کاهش دهند و هم سرویس بهتر با امکانات بیشتر برای مشتریان خویش ارائه کنند. مخابرات و مکالمات تلفنی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. حال با توجه به این‌که بزرگ‌ترین شبکه بر اساس IP شبکه اینترنت است، به‌طور معمول از این فن‌آوری به‌عنوان منتقل کننده صدا بر روی شبکه اینترنت استفاده می‌شود. تلفن اینترنتی یا VoIP، امکان مکالمات تلفنی را روی بستر شبکه یا IP فراهم می‌سازد. سیستم‌های تلفنی VoIP نسبت به مراکز تلفن معمولی، پایداری و انعطاف بیش‌تری دارند. تلفن‌های معمولی با سیگنال‌های آنالوگ کار می‌کنند و دشواری ها زیادی را به به اتفاق دارند اما سرویس VoIP با سیگنال‌های دیجیتال پیشه میکند. بر این اساس، این تلفن‌ها با کاربری زیاد آسان‌تر، می‌توانند کیفیت به مراتب بالاتری را در اختیار کاربران پیمان دهند. از زمان نوکاری سیستم تلفن بدست گراهام بل این سیستم دستخوش تغییرات زیادی گردیده و هر روز فناوری های جدید و روش های امروزین جایگزین سیستم های قدیمی گردیده است. اشاعه دهندگان این سیستم فناوری VOIP که جزو واپسین روش های ارتباطی و انتقال صدا می باشد به علت به کارگیری فناوری انتقال صدا بر روی شبکه و به کارگیری امکانات TCP/IP و نرم افزاری با محدودیت های سیستم آنالوگ مواجه نیستند لذا مرتبا در حال تحول و نو آوری و افزودن امکانات بر روی این سرویس می باشند. این سیستم که به دلیل مزایای کثرت که به همراه دارد به سرعت در حال جایگزین شدن با سیستم های سنتی آنالوگ انتقال صدا می باشد و در آینده ای نه چندان دور بطور کامل جایگزین آن خواهد شد

Voip چیست؟
سرویس VOIP صدا را تبدیل به سیگنال دیجیتال کرده و بر روی بستر شبکه و اینترنت ارسال می کند. زمانی که شما یک عدد عادی را شماره گیری می نمایید، سیگنال قبل از رسیدن به مقصد به یک سیگنال معمولی تلفن تبدیل می گردد. سرویس Voip به شما این امکان را می دهد که مستقیما از روی رایانه شخصی، تلفن تحت شبکه، یا تلفن عادی که به تجهیزات Voip متصل است مستقیم تماس پایدار نمایید. وانگهی بر روی بستر وایرلس موجود در کمپانی یا اماکن عمومی نظیر پارکها، فرودگاه ها، رستوران و امثالهم میتوانید سر راست مکالمه را برقرار نمایید.

VoIP چگونه شغل می کند ؟
در گذشته ای نه چندان بعید ، پیشگامان پهنه های علمی به این نتیجه رسیدند که می تاب یک سیگنال را به چهره دیجیتال و در یک مسافت طولانی ارسال نمود . بدین منظور می بایست قبل از ارسال سیگنال ، آن را با به کارگیری یک مبدل آنالوگ به دیجیتال(ADC) ، تبدیل و سپس ارسال و در نقطه نهایی انتقال،با استفاده از یک مبدل دیجیتال به آنالوگ(DAC) مجددا” آن را به آنالوگ تبدیل رو کرد .
فن آوری VoIP همانند آنچه اشاره گردید کار می کند . در پیش درآمد ، صدای دیجیتال شده در بسته های اطلاعاتی قرار می گیرد و پس از ارسال در مقصد مجددا” به صوت تبدیل می گردد. با ذخیره اطلاعات به فرمت دیجیتال می طاقت بر روی آنان مهار بهتری را اعمال نمایش داد . مثلا” می طاقت آنان را فشرده ، مسیر آنان را تعیین و یا آنان را به یک فرمت جدید دیگر تبدیل رو کرد .
شبکه های مبتنی‌ بر پروتکل TCP/IP از بسته های اطلاعاتی IP تشکیل می گردند که شامل یک هدر ( برای مهار ارتباطات ) و یک paylaod به هدف مبادله دیتا می باشند . فن آوری VoIP از بسته های اطلاعاتی IP به منظور جنبش در شبکه و رسیدن به مقصد نهائی استفاده می نماید .

چرا سیستم Voip؟
در حال آماده اشاعه بستر شبکه تبدیل به جزئی لاینفک از فناوری و نیازهای هر جامعه و سازمان و شرکت و …. گردیده و بستر ارتباطی از داخل هر مجموعه کوچک و کبیر گرفته تا ارتباطات بین شهری و جهانی فراهم است. با توجه به اینکه بروی همین بستر امکان برقراری سیستم Voip شدنی است دیگر نیازی به برقراری سیستمهای کهنه و سیم کشی به موازات بستر شبکه وجود ندارد و باعث تفریق خرج و دشواری ها میگردد.
مزیت سایر آن امکان برقراری پیوستگی بین نقاطی است به انگیزه پس مسافت یا شرایط فیزیکی امکان سیم کشی هستی ندارد. این سیستم براحتی بروی بستر Wireless ارتباط تلفنی شما را فراهم میکند.
از سایر امکاناتی که این سیستم برای شما فراهم میکند پیوستگی ارزان بین نقاط گوناگون بین شهری و کشوری است بصورتی که با استفاده از بستر اینترنت یا اینترانت این بستگی برقرار شده و خرج مکالمه بین شهری و بین کشوری از بین میرود.
با به کارگیری سانترال IP base به جای سانترال های آنالوگ برای مراکزی که تعداد تلفنهای درونی زیاد دارند با توجه به ارزانتر بودن این سانترال خرج بسیار کاهش میابد.

ارائه سرویس VOIP
روش‌های برقراری وابستگی تلفنی در حال تغییر است. امروزه برای برقراری بستگی تلفنی راه دور اغلب از تکنولوژیی به نام VoIP کاربرد میشود. VoIP یک طریق برای تبدیل سیگنال‌های آنالوگ صوت به داده‌های دیجیتال است که از طریق اینترنت منتقل میشوند.ممکن است از خویش بپرسید که این امر چگونه میتواند سودمند واقع شود. خوب، کافی است چند ثانیه درباره آن فکر کنید. اگر تبدیل سیگنال‌های آنالوگ به داده‌های دیجیتال شدنی باشد، VoIP میتواند یک ارتباط اینترنت استاندارد را به یک طریق مجازاً مجانی برای برقرای ارتباطات تلفنی در هر جای گیتی تبدیل کند. تنها کافی است هزینه ISP را بپردازید. این امر شما را قادر میکند که شرکت‌های تلفنی را به‌طور کامل کناره بگذارید.VoIP قابلیت این را دارد که روش کار سیستم‌های تلفنی را کاملاً متحول کند. شرکت‌های زیادی هستند که سرویس VoIP ارئه میدهند و پیوستگی هم در حال افزایش هستند.

با سیستم‌های VOIP به یگانه از سه طریق زیر میتوان وابستگی تلفنی استوار کرد
ATA :ساده‌ترین روش برقراری ارتباط VoIP با به کارگیری (ATA (Analog Telephone Adaptor ها که gateway هم نامیده می‌شوند، می‌باشد. این ادوات این امکان را به شما می‌دهند که از تلفن‌های آنالوگ استاندارد فعلیتان استفاده کنید.به آسانی می‌توانید Handset استانداردتان را به ATA متصل کنید، سپس ATA را به کامپیوتر یا وابستگی اینترنت خویش وصل کنید. با این کار توانا به برقراری ارتباط VoIP خواهید بود. ATA سیگنال آنالوگ را از تلفن استاندارد شما می‌گیرد و آن را به سیگنال دیجیتال حاضر برای انتقال در بستر اینترنت تبدیل می‌کند. به اتفاق بعضی ATA ها یک نرم اسباب هست که روی رایانه load می‌شود و شما را توانا می‌سازد که آن را برای VoIP با دقت پیکربندی کنید.

IP Phones :این Handset ها کاملاً مانند Handset های استاندارد معمولی است. حائز یک کانکتور RJ 45 Ethernet به جای کانکتورهای استاندارد RJ 11 هستند. نوع بی‌سیم گوشی‌های IP سرشناس به Wi-Fi می‌باشد که از شبکه‌های Wi- Fi استفاده می‌کند.این تلفن‌ها تمام نرم افزارها و دشوار افزارهای لازم برای برقراری ارتباطات VoIP را به صورت built-in دارند. مستقیمأ به روتر شما وصل می‌شوند و یک ورودی سریع و مقرون به صرفه به دنیای VoIP فراهم می‌کنند.

کامپیوتر به کامپیوتر: این روش آسانترین شیوه به کارگیری تکنولوژی VoIP است. شرکت‌های زیادی هستند که نرم افزارهای مقرون به صرف‌های ارائه می‌دهند که می‌توانید برای این نوع VoIP از آنها بهره‌گیری کنید. معمولاً تنها مبلغی که باید پرداخت کنید تنها هزینه ماهانه ISP است. تمام آنچه که بیچارگی دارید یک میکروفون، بلندگو، یک کارت صدای پسندیده و یک پیوستگی اینترنت با سرعت پسندیده است.

مزایای VOIP
ازآنجاییکه با استفاده از VoIP شما از هر جایی که به پهنای باند مناسب دسترسی داشته باشید، می‌توانید وابستگی برقرار کنید، کاربران می‌توانند اثناء مسافرت ATA ها یا IP Phone هایشان را به اتفاق داشته باشند و به تمام خدماتی که تلفن خانگیشان ارائه می‌دهد دسترسی داشته باشند.برخی افراد از یک softphone برای دسترسی به سرویس VoIP شان کاربرد می‌کنند. یک softphone یک نرم افزار گزیده تر است که سرویس VoIP را به کامپیوتر یا laptop شما load می‌کند. این برنامه‌ها این امکان را به شما می‌دهد که از راه laptop تان از هرجای جهان که به یک پیوستگی با پهنای باند مناسب دسترسی داشته باشید ارتباط تلفنی برقرار کنید. بسیاری از سرویس‌های VoIP امکان بررسی Voicemail شما را از راه اینترنت و یا بدست فایل پیوستگی نامه الکترونیکی که به رایانه یا PDA شما ارسال شده است را می‌دهد.برای مدیران شبکه، سیستم تلفن VoIP به این معنی است که به جای دو شبکه فقط با یک شبکه مقابل هستند. جابجایی سیستم VoIP نیز به آسانی چهره می‌گیرد. این بدین علت است که اکثر سیستم‌های تلفن باره استفاده در شبکه VoIP دارای رابط Web بوده و به راحتی توسط مدیر شبکه قابل مدیریت هستند. فرآیند MAC(Move, Add, Change) به راحتی قابل انجام خواهد شد و لازم نیست برای هر بار انجام MAC با سرویسدهندهتان تماس بگیرید. تمام اینها به معنای خرج کمتر برای سازمان شما می‌باشد.یکی سایر از منافعی که برای شرکت‌های حائز VoIP می‌تواند وجود داشته باشد این است که شعب سازمان‌ها می‌توانند در سرتاسر دنیا پراکنده شده باشند و نیازی به مجتمع بودن آنها نیست. دلیل گسترش روز افزون از سیستم VoIP فناوری مورد بهره‌گیری در این سیستم می باشد که گسترش دهندگان و تولید کنندگان این سیم بدون محدودیت سیستم های آنالوگ امکان افزودن امکانات فراوانی را دارند. در ذیل به برخی از مزایای این سیستم اشاره می شود.

عدم محدودیت جغرافیایی :در سیستم های سنتی برای پیوست هر کاربر به مرکز تلفن نیاز به کابل کشی جداگانه می باشد. البته اگر کاربر در نقطه ای خارج از محدوده جغرافیایی دفتر باشد این امر امکان پذیر نمی باشد. در سیستم VoIP پیوستگی به مرکز از طریق شبکه می باشد. بدین معنی که در هر نقطه از گیتی که امکان برقراری وابستگی به شبکه مرکزی از راه وایرلس، اینترانت، اینترنت و هر شکل سایر ارتباطی هستی داشته باشد، امکان پیوندیدن درونی به مرکز تلفن وجود دارد. این اتصال می تواند از طریق گوشی تلفن تحت شبکه، رایانه، تلفن همراه و … اتمام پذیرد.
عدم نیاز به سیم کشی مجزا :در عصر حاضرهر دفتر، شرکت، سازمان و مجموعه ای به شبکه مجهز می باشد که برای برقراری سیستم VoIP به کارگیری بستر موجود شبکه امکان پذیر می باشد. بدین معنی که برای سیستم تلفن سایر احتیاج به سیم کشی جداگانه وجود ندارد که خود سبب کاهش هزینه و سهولت در کار می گردد.
ارتباطات رایگان:ارتباط تلفنی تحت شبکه با استفاده از طرق گوناگون ارتباطی و اینترنت اتمام می گیرد.. لذا مکالمات بدون دربایستن به عدد گیری و بصورت مجانی انجام می پذیرد.
قابلیت انتقال خطوط :با به کارگیری سیستم VoIP می توان بوق هر شهر یا کشوری را در شهر یا مملکت دیگری در کمر بستن داشت. این طریق نه فقط سبب کاهش خرج های تلفن می گردد بلکه با کمک آن می توان دفاتر مجازی در کمر بستن داشت که در دفتر اصلی پاسخگویی اتمام گیرد. از سایر استعمال های این طریق انتقال خطوط تلفن به محلی است که مخابرات امکان واگذاری خطوط تلفن را ندارد.
یکپارچه سازی :شرکت ها و سازمان هایی که حائز بیش از یک دفتر می باشند در هر مرکز خطوط تلفن یا یک مرکز تلفن جداگانه دارند. برای تماس با همدیگر باید عدد گیری کرده و بستگی پایدار نمایند و در ضمن چنانچه تماس از خارج دفتر داشته باشند و تماس گیرنده با دفتر دیگری نیز هدف مکالمه داشته باشد باید از او اراده تا شماره دفاتر دیگر را شماره گیری نماید. در سیستم مرکز تلفن VoIP همگی دفاتر در دفتر اصلی متمرکز می شوند. چنانچه کارمندان و مدیران منظور تماس با همدیگر را داشته باشند براحتی با اخذ شماره درونی می توانند با هم تماس حاصل نمایند و شخصی که از بیرون دفتر تماس گرفته است براحتی می تواند به داخلی دیگری که در دفتر دیگر پیمان دارد متصل گردد.
مدیریت ساده : در سیستم سانترال تحت شبکه مدیریت مرکز زیاد ساده می باشد. مراکز تلفن VoIP محیطی را تحت شبکه در پسندیدن کاربر قرار می دهند که از طریق آن می تواند تنظیمات را تغییر داده، کاربر اضافه نموده و یا گزارش گیری نماید.
اتاق کنفرانس :از سایر امکانات مراکز تلفن تحت شبکه اطاق کنفرانس می باشد که تعداد زیادی از کسان در درون و خارج دفتر می توانند همهنگام با هم مکالمه داشته باشند.
گسترش آسان:گسترش و اضافه نمودن کاربر در این سیستم ها زیاد آسان می باشد و همانند سیستم های سنتی نیاز به سیم کشی دوباره برای هر کاربر وجود ندارد.
امکانات افزوده: مراکز تلفن تحت شبکه حائز امکاناتی هستند که بصورت یکپارچه در برگزیدن کاربر قرار می گیرد. بسیاری از این امکانات در سیستم های سنتی قابل اضافه کردن نمی باشد و یا برای هر کدام باید قطعه و سیستم جداگانه ای تعبيه نمود.
مکالمات تصویری: مکالمه تصویری در سیستم های تلفن تحت شبکه به راحتی امکان پذیر می باشد و با استفاده از تلفن های تحت شبکه مجهز به دوربین و یا حتی نوت بوک و Webcam این فرمایش امکان پذیر می باشد.
دریافت و ارسال فکس از راه اینترنت: با استفاده از سیستم FoIP دستگاه مرکزی میتواند فکس را گرفتن کرده و آن را به آدرس شما ایمیل نماید. وانگهی از طریق اینترنت می توان به دستگاه متصل شده و از راه آن با عدد دفتر خویش فکس ارسال نمایید. این بدان معنی است که شما در هر نقطه از دنیا که باشید به دستگاه فکس خویش دسترسی دارید.در اجرای سیستم VoIP با توجه به انعطاف پذیری این تکنولوژی که در حال حاضر در گیتی به سرعت در حال گسترش می باشد روش های متنوعی را می نا پیاده سازی کرد که نیاز شما را بطور کامل پوشش دهد و بهترین کاربرد را از این تکنولوژی روز جهان برد.
انتخاب یک سیستم تلفن VOIP
اگر شما تصمیم به پیاده سازی سیستم VoIP در سازمان خود دارید، نخست مشخص کنید که کدامیک از ساز و برگ تلفنی فعلیتان را می‌توانید حفظ کنید. بدین ترتیب می‌توانید به میزان زیادی در هزینه‌ها صرفه جویی کنید. بسیاری از سیستم‌های تلفن دیجیتال با اضافه کردن کمترین سخت اسباب و بروزرسانی نرم اسباب حائز قابلیت آدرس دهی می‌شوند.علاوه بر این شما باید مطمئن باشید که تمامی دستگاه‌های مورد بهره‌گیری شما مانند فکس، پردازشگر کارت اعتباری، سیستم‌های امنیتی و … می‌توانند به چهره یکپارچه به سیستم تلفن VoIP شما متصل شود.در پسین پیشنهاد می‌شود که هیچگاه سعی نکنید با خریدن تلفن‌های VoIP دست دوم در هزینه‌ها صرفه جویی کنید. به خاطر داشته باشید که VoIP یک فناوری جدید بوده و حتی شدنی است ساز و برگ مربوط به یک سال پیش هم از رده خارج شده باشند. همچنین خرج نصب چه تلفن شما نو باشد چه دست دوم تفاوتی نمی‌کند و حتی ممکن است در چهره استفاده از تلفن‌های دست دوم مجبور شوید هزینه خدمات بیشتری بپردازید.

مهم ترین ویژگی هایVOIP
کیفیت بالا و کم مانند صدای مکالمه
حداقل دیرکرد زمانی در مکالمه
پوشش تمام کشورهای جهان
وضوح و شفافیت صدا، بدون هستی خراش و بازتاب در صدا
سادگی و آسانی کاربری
قیمت پسندیده مکالمات
امکان بهره‌گیری بدون دربایستن به شماره گیری مرکز تلفن
امکان استفاده در تلفن همراه، تبلت، کامپیوتر های دستی و سایر رایانه ها
قابلیت اتصال به سانترال
قابلیت بهره‌گیری چندین نفر از یک Account
جابه‌جائی آسان شماره‌های تلفنی، به این.
برای برقراری تماس‌های تحت اینترنت از هر نقطه دنیا
برقراری تماس‌های Point to Point مابین دفتر مرکزی و دفاتر نمایندگی خارج از کشور بر روی بستر اینترنت
امکان تماس با کلیه شماره‌های به‌صورت سر راست و با خرج ناچیز
امکان تماس کلیه کارکنان دفاتر و شعب با یکدیگر به‌صورت ۳ شماره‌ای و با هزینه
قیمت کمتر خدمات تلفنی به خصوص تماس‌های راه دور
حذف کد شهر
برقراری ارتباط بین دفاتر و شعب شرکتها با فناوری ویپ
یکی از بارزترین ویژگی های ویپ در سازمان ها، پیوست دفاتر، شعب و کارخانجات به دفتر مرکزی می باشد. به عبارت ساده تر همگی دفاتر شما در هر نقطه ای از گیتی که باشند بصورت یکپارچه در می آیند و علاوه بر اینکه ارتباطات بین دفاتر کاملا رایگان می گردد، شما می توانید از امکان انتقال خطوط شهری بین دفاتر استفاده نمایید و این به معنی کاهش خرج ها و سهولت در برقراری پیوستگی در سازمان ها می باشد.همچنین اگر یک سازمان حائز دفتر یا کارخانه ای در نقطه ای می باشد که امکان تخصیص تلفن شهری از راه مخابرات هستی ندارد، می توانید از راه ویپ خطوط دفاتر دیگر خود را به آنجا انتقال دهید.با توجه به درخواست ها و سفارشی سازی های گوناگون در این پهنه و جستار مربوط به انتقال خطوط از طریق ویپ و امکانات بسیاری که در این گویه موجود است

گوشی ویپ دست دوم

ارائه خدمات پشتیبانی ویپ
حتما برای شرکت و مجموعه شما هم پیش آمده که برای مدیریت تماسهایتان از وبپ کاربرد کرده اید حال یا یگانه از مهندسان کمپانی این کار را اتمام داده است و یا یک فرد یا شرکت دیگر اما احتمالاً خیلی از عملکرد سیستم راضی نباشید و یا گزارش ها و درخواستهای بیشماری که از ویپ انتظار داشتید نتوانستند برای شما پیاده سازی کنند. با اطمینان خاطر میتوانیم به شما این امید را بدهیم که نت وب با تجربه موفق خود در پیاده سازی سفارشی سازی های مورد نظر برای سیستمهای ویپ سازمانها در کنار شماست و درخواستهایتان را در کمترین زمان برآورده خواهد ساخت.

فروشگاه های اینترنتی و مشکلات مدیریت تماسهایشان
در چند سال اخیر شاهد رشد چشمگیر فروشگاه های اینترنتی در ایران بوده ایم.با برسی چند فروشگاه اینترنتی و ساز و کارهای وابستگی با مشتریانشان و ثبت اطلاعات مشتریان متوجه شدم متاسفانه پروسه قوی و مدونی برای این مهم از سوی مدیران این گونه کسب و کار اندیشه نشده است و باعث شده با توجه به رشد مشتریانشان و تعدد تامین کنندگان آنها متاسفانه مبتلا دشواری ها متفاوتی شوند.حال شاید بپرسید که ویپ در این نوشتار چه جایگاهی میتواند داشته باشد. با توجه به خدماتی که با تاسیس ویپ میتوان به این فروشگاه ها عدل نقش ویپ زیاد پر رنگ خواهد شد.در این مطلب تنها به تیتر برخی از مشکلاتی که بر راز گذرگاه کسب و کارهای اینترنتی است اشاره مینمایم. که تمامی آنها توسط تاسیس سیستم یکپارچه ویپ VOIP و سی آر ام CRM به راحتی قابل برطرف شدن است.

۱- برپایی بستری مناسب برای پاسخ گویی به سوالات مشتریان

۲- آگاهی رسانی به مشتریانی که کالای خاصی را جاسازی کرده اند.

۳- ارائه خدمات پس از فروش مناسب بر اساس کالای خریداری شده

۴- هدایت مشتریان بر پای بست، گروه بندی کالایی باره نظر به کارشناسان فروش همان حوزه

۵- ثبت تقاضا مشتریان در ساعت غیر کاری توسط تلفن

۶- دسترسی به گزارشات متفاوت از عملکرد فروش فروشگاه و گونه ها گزارش ها متفاوت دیگر به تفکیک کالای خریداری شده و شماره موبایل مشتریان و ایمیل آنها

۷- بازاریابی تلفنی هوشمند بدون دربایستن به به کارگیری کارشناسان فروش

۸- ثبت اطلاعات مشتریان به صورت جامع و نرم افزاری بدون ستیز هاست و سایت

۹- اطلاع از سابقه ( نشانی شماره تماس کالاهای خریداری شده کالای مرجوع شده پیگیریهای انجام شده ) فرد تماس گیرنده با کمپانی به چهره هوشمند

۱۰- برگزیدن کد های ویژه به مشتریان جهت برقراری ارتباط تند با شرکت

۱۱- ایجاد بستری مناسب برای بستگی با نمایندگی های کمپانی بدون صرف خرج تلفنی

۱۲- ایجاد شرایط مناسب برای بعید کاری کارشناسان فروش و صرفه جویی مالی و منابع

۱۳- امکان گسترش ساده درونی های مجموعه و افزایش پرسنل بدون نیاز به سیم کشی داخلی جهت برقراری ارتباط تلفنی با مشتریان

مدیریت فروش و خدمات پس از فروش با ویپ
گزارش توزیع تماس ها:
• شمار تماسهای پاسخ داده شده در هر روز
• میانگین/حداکثر/حداقل درازا مدت تماس در هر روز
• سررسید چشمداشت تماسهای برای استجابت دیتا شده در هر روز
• میانگین/حداقل/حداکثر سررسید چشمداشت در هر روز
• زمان انتظار تماسهای برای پاسخ داده نشده در هر روز
• میانگین/حداقل و حداکثر سررسید چشمداشت تماسها در هر روز
• تماس برای فروش و مخاطبین در هر روز
• تماس های پخش شده در هر ساعت
• میانگین/حداقل و حداکثر درازا تماسها در هر ساعت
• میانگین/حداقل و بیشینه درازا مدت انتظار تماس در هر ساعت
• پخش زمان چشمداشت مکالمه های استجابت داده شده در هر ساعت
• زمان چشمداشت برای تماسهای بی استجابت در هر ساعت
• میانگین/حداقل وحداکثر موعد انتظار تماسهای بی پذیرش در هر ساعت
• میزان فروش و مخاطبین در هر ساعت
• تماسهای پذیرش دیتا شده در هر روز هفته
• میانگین/حداقل و بیشینه درازا مدت مکالمه در هر روز هفته
• زمان چشمداشت تماسهای پاسخ دیتا شده در هر روز هفته
• میانگین/حداقل و بیشینه موعد چشمداشت تماسهای بی پذیرش در هر روز هفته
• میزان فروش و مخاطبین در هر روز هفته
• گزارشات ساعتی را می توان برای نصف یا یک ربع ساعت نیز تنظیم کرد.

گزارش عملکرد اپراتورها:
• تعداد اپراتورهای در دسترس
• مجموع زمان
• میانگین موعد اپراتور
• حداقل/حداکثر طول مدت دوره اپراتور
• در دسترس بودن اپراتور
• موعد اپراتور در حالت وقفه
• سررسید قابل پرداخت و غیر قابل پرداخت اپراتور
• سررسید دوره ها و وقفه های هر اپراتور
• میانگین مدت دوره هر اپراتور
• میانگین مدت وقفه هر اپراتور
• نسبت مدت هر وقفه به هر دوره
• درصد سررسید وقفه سپری شده
• میانگین وقفه در هر دوره
• تماسهای پذیرش دیتا شده (تعداد،میانگین زمان، درصد کل) برای هر اپراتور
• تماسهای پذیرش دیتا شده مربوط به گروه خدماتی
• مکان تماسهای استجابت دیتا شده هر اپراتور
• جزئیات کامل دوره وقفه اپراتور
• جزئیات کامل وقفه اپراتور
• تاریخچه دوره وقفه کامل اپراتور (تاریخچه دوره و وقفه به طور همزمان)





:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: